pondělí 13. srpna 2012

Boxing club

Při pozvání kamarádů na box jsem samozřejmě kývla "ano". Není nad fitness kick-box nebo kondiční box, kdy se člověk vybije do pytle, zvlášť když ho někdo či něco... ehm - "naštve". Nebyl čas zjišťovat si, kam to přesně jdeme a jak moc se tento trénink liší od všech ostatních, které jsem kdy absolvovala. Sedla jsem s nimi do auta a dojeli jsme na Cejl. Již z ulice byly slyšet zvuky boxujících mužů...

Jaké bylo mé překvapení, když v tělocvičně byli pouze "muži", a ne tak ledajací...Většina z nich byla vybavena chrániči na různé části těla, včetně pohlavních orgánů a čelisti. Honza, který dělá Muay Thai (bojový sport) nás vybavil profi oblečením, které ani v naší krajině nelze zakoupit. Takže naprostí amatéři přišli v dokonalé výbavě...A pak nedostaňte po tlamičce :D.

Rozcvička začala stylem: "Rozdělte se do dvojic, jeden skočí druhému na záda a běžíme dvě kola! Makejte!" Takže mi (naštěstí snad "nejlehčí"  ze všech korb co tam byli ) borec skočil na záda a běžela jsem dvě kola. To ovšem nebyl konec..."Deset dřepů!" Ok, deset dřepů s borcem na zádech..."Deset výpadů, jedem!" 

Jak pokračoval zbytek tréninku snad ani nemusím popisovat...Výsledek je ten, že už pět dní nemůžu bezbolestně do schodů ani ze schodů. A dřepnout si? Neexistuje :D.

Jinak to byl ale parádní trénink, super zážitek a moc jsem si to užila. Trenér byl skvělý a na fyzičku doporučuju, pokud tedy plánujete kariéru v boxu. Kdybych byla chlap, chodím tam třikrát týdně! A děkujeme Honzovi, že nás tam vzal a zapůjčil nám parádní oblečky :).






Žádné komentáře:

Okomentovat